Träning med PT!


Idag var det träning med min PT vilket var grymt jobbigt då hon bara ökade och ökade vikter och körde totalt slut på mig!
Men fy fan va skönt det var efteråt och jag kommer få fetaste träningsvärken då det redan har börjat komma lite granna! :)
Men det är det värt - då har man iaf. gjort NYTTA!

Enligt min PT Camilla så var jag grymt duktigt som körde på dom nya vikterna och klarade dom galant fast jag vart helt slutkörd, men det var de hon ville se! :)


Det är ju samma program som jag har dom senaste inläggen jag lagt in bara att vikter osv. är ändrade! :)

UNDERBART DETTA! ;)

Känner mig grymt nöjd över dagens träning och nu hoppas jag bara ska komma igång nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0