Torsdag!


Underbart med Torsdag och sista dagen på denna veckan som hjärtat jobbar sen tar vi helg! ♥

Våran dag har vart kanoners, vädret har vart helt underbart så vi har faktiskt ägnat våran dag till att va ute och busa.
Liam fick ta fram sin eldrivna polismotorcykel och köra runt med, det gillades skarpt! :)
Han ville inte sluta utan körde runt och var hur mallig som helst, tror någon tycker det är skönt att snön ändå är borta så man kan ta fram dom roliga vår/sommar leksakerna! :)

Längtar bara tills dom kommer hit och tar bort all jäkla grus som dom har lagt på, är ju inte lite grus precis så uppe vid oss har jag stått och sopat bort en massa! ^^
Men är ju inte mitt jobb precis! :)

Linus ligger i sin säng och sussar gott & Liam sitter i soffan och hollar på den "dumma" björnen OSO! :)
Men om en stund så ska han i säng också.


Imorgon hoppas jag att det är lika fint väder som det har vart idag, då blir det en dag att bara va ute.
Jag ska ta tag i och rensa förrådet, ställa i ordning alla saker osv.
För nu är det bara inkastat med alla saker där igen...
Så skönt när det är ordning där nere så man slipper kliva över saker och sen har vi 2 vagnar ståendes där inne och en ute i hallen.
Men en vagn från förrådet ska vi inte ha kvar så den blir vi troligen av med imorgon.

Mitt hjärta ska fixa punkteringen på min cykel så jag äntligen kan börja cykla igen!
Gillar inte alls Thomas cykel! ^^
Ska bli grymt skönt att bara ta sig en cykeltur med Liam, dra ner på stan och handla, slippa stressa till gymmet nu när man inte har cykeln m.m! :)

Så ser våran Fredag ut än så länge! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0