Torsdag!


Våran dag har börjat bra, Liam har gjort mamma stolt som vart blöjfri hela natten! :)

Linus tyckte vi skulle gå upp strax innan 6 idag så vi har fått en hel del gjort, käkat frulle, busat, haft bilrace här hemma, målat och kladdat med fingerfärg och nu ligger Linus och sover & Liam å jag ligger i ett bad! :)

Om ett tag så ska jag åka iväg och handla lite innan hjärtat drar iväg och jobbar vid 11 sen blir det nog att va ute en heldag med barnen, är ju så underbart väder!

Tror jag skippar allt annat idag och bara ägnar dagen till att umgås med mina barn, känner inte för att umgås med nån just nu när jag själv inte mår så värst bra!
Hatar depressioner...

Nepp, om man skulle duscha av oss och kliva upp för att klä på oss och börja dagen på allvar! :-)

Hoppas ni får en bra Torsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0