Tjipp tjopp!


Ligger i soffan och slöglor på Criminal Minds, har redan sett alla avsnitt av den serien men alltid lika kul att glo på den om och om igen!
Den absolut bästa serien om jag får säga vad jag tycker!
2 1/2 men år också en riktig favvo serie...

Ligger och funderar lite på hur jag vill ha mitt hår på bröllopet, funderar på om jag skulle ta och färga håret brunt i nån snygg nyans.
Eftersom jag har så kort hår så vet jag inte alls vad jag ska ha för frisyr, om jag nu ska gå till frissan som jag fått en tid hos eller om Anki ska fixa mitt hår på nå sätt...
Anki älskar ju att fixa och dona med hår och hon fixar mer än gärna mitt! :-)

Men man får se vilket det blir!

Skulle vilja ha löshår i men mitt hår är tyvärr för kort för det så får bli som det blir! :)
Bara jag får till en grilla jag kommer gilla så!

Därför tänkte jag på om jag skulle färga håret, alltid kul att förnya håret! :-)
Men det va tänkt att jag skulle låta bli mitt hår och låta det växa ut till min normala hårfärg men vill ju inte se ut som kaos i håret precis! :-)

Hr även bestämt mig för att låta mitt hår växa ut till långt igen!
Se hur länge det varar... Haha

Ska bli kul att se vad det blir av med allt!
Bara jag är nöjd och känner mig fin för en gångs skull, sen får andra tycka precis vad dom vill!


Snart kommer min kära hem! ♥
Och snart är han hemma på 1 veckas semester... Underbart! ♥


Funderar på om jag ska krypa ner i sängen som är helt nybäddad med både nya täcken, kuddar & sängkläder! :)

Kommer bog sova gott inatt, synd bara att man måste kliva upp imorgon bitti om man nu skulle sova kanon! :)

Men träning står på schemat för min del!

Nu ikväll träna jag ett tag på maskinen och det känns verkligen att man kör på den!
Känner mig riktigt nöjd med den än så länge, bara hoppas den ger resultat!
Ska köra träning på den varje kväll nu... ;)

Näpp, nu blir det sängen!

Sov gott! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0