Städa, städa!


Det är vad jag har hållt på med hela morgonen och fram till nu! :)
Riktigt skönt att ha det gjort.

Liam går ju på dagis idag och jag skulle ner och träna men hoppade det idag och fick mig lite träning här hemma med allt städande istället!
Imorgon ska jag däremot ner och träna och då är även Liam hemma så han får lite syskon & pappamys för sig själv! ♥

Har dammsugit och gjort rent hela våran soffa vilket tog tid, bort med alla kuddar, vädrade dom lite granna, dammsög och gjorde den riktigt fin!
Rensat en massa, plockat i barnens rum och fixat alla leksakerna i ordning som dom ska va.
Vilket dom inte är nu då Linus har rivit ut allt igen, våran lilla huligan! ;)

Svabbat alla golven, diskat, lagat lunch som vi precis käkat så nu är man mätt & belåten igen!

Snart ska Liam hämtas hem och jag funderar på om jag ska stanna ute med barnen och busa lite i det underbara men lite kyliga vädret!
Solen är ju framme och det är verkligen vår i luften! ^^

Ska ta och klä på både mig & vilden så vi är redo att gå ut när pappsen hämtar Liam!

Hoppas ni får en riktigt bra början på denna veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0