Söndag...


Och mitt livs kärlek är och jobbar och helgerna går som vanligt hur fort som helst! :(
Men tur är ju iaf. att han är hemma strax efter 22 idag, så lite tid tillsammans lär vi få innan det är dags att knoppa! :)

Idag har det inte hänt så värst mycket mer än att jag har donat en hel del här hemma, gjort rent kaninburen, vädrat m.m
Vädret har vart TRIST, kallt och minusgrader så har inte alls känt för att gå ut men för ett tag sen kom solen fram och minusgraderna minskade till 2 plus! :)
Vårkänslor är så underbart, man blir så glad av våren!
Hoppas bara vi inte får nån mer snö nu...

Annars har våran helg vart hur bra som helst! ♥
Vart ute en hel del och njutigt av det underbara vädret vi har haft!

Barnen sover just nu så någon utgång vet jag inte om det blir idag, Liam håller på och vaknar till liv nu och själv håller jag på och förbereder dagens middag!
Men kanske blir att vi går ut en sväng efter maten, beror på hur sent det blir med allt!

Imorgon är det upp tidigt och iväg till dagis för Liam´s del och själv ska jag ner och träna!
ÄNTLIGEN är min cykel fixad så nu känner jag mig fri igen! HaHa
Pallar inte med Thomas cykel! :)

Hoppas också att ALLA mina paket kommer denna veckan, både nya täcken, kuddar, hissgardin till köket, sängkläder, träningsmaskin, kläder till barnen och linnen till mig! :)
Då blir denna veckan riktigt bra!

Ska ju även ha PT träning på Fredag men jag tror att jag ska avboka den då jag inte alls har någon större lust att slänga ut en PT timma då jag har legat dålig och vi har haft magsjukan här hemma så jag har ju inte tränat nå vidare så blir nog att skjuta på den 1 eller 2 veckor så jag hinner träna lite själv också!

Nä om man ska ta och fortsätta med maten så vi kan äta någon gång, blir kyckling pasta idag! :)
Mumsfilibabba...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0