Söndag!


Och dagen har vi haft fullt upp här hemma med att omublera om lite granna!
Gaderoben som var inne i barnens rum har vi tagit in till mitt & hjärtats rum och byrån vi hade står nu i barnens rum med Liam´s kläder i.
Sen har jag packat in alla kläder i både garderob & byrå, rensat en hel del kläder, kastat en massa skit, rensat bland saker och en massa mer.

Linus sover nu mera inne med brorsan i deras gemensamma rum vilket känns hur bra som helst! :)

Så dagen har gått grymt fort.

Hjärtat mitt har även jobbat idag men barnen har faktiskt vart underbara och fått låtit mig dona lite granna utan en massa bråk.
Dom har lekt tillsammans och haft skoj!

Linus blir bara roligare och roligare för varje dag som går, nu härmar han typ allt man gör.
Blåser man med munnen gör han likadant, pruttljud, vinkar, klappar händer,  pratar efter om man kör hans språk.
Åhhh mina älskade barn, ni gör mina dagar! ♥

Även Liam kommer mer och mer med en massa ord/meningar, vart han får allting ifrån det vet vi inte men mysigt är det när han börjar! :)

Han har även gått till Thomas och sagt: Mammas Oskar! HaHa
Så Thomas har ju undrat vem Oskar är och jag har själv ingen aning vem denna Oskar är! :)
Det är någonting vi går och skrattar åt varje dag! ;)

Men med 100% säkerhet så lär nog just Oskar komma från Pippi på de sju haven då dom ropar: Oskar, Oskar, Oskar... Kom och hämta skatten Oskar! :)
Just den filmen med pippi är en stor favorit för Liam!

DET FINNS INGEN ANNAN I MITT LIV ÄN THOMAS OCH KOMMER ALDRIG FINNAS HELLER! ♥
Han är mitt ALLT! ♥


Annars idag har det inte hänt sådär jättemycket mer än det vanliga, leka & busa med barnen...

Jooo... Big Brother - Och älskade Roooodney kom in igen!
Nu hoppas vi bara att folket röstar på att han får stanna kvar! ;)

Nä om man skulle dona lite granna till nu för att sen bara mysa ner sig i soffan med mannen i mitt liv! ♥

Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0