Passa på...


Nu ska jag ta och passa på att städa lite granna här hemma när man är själv! :)
Linus ligger och sover sött och pappsen & Liam är ute i skogen och roar sig!

Har satt på en maskin med tvätt, dammsugit så nu är det bara en massa annat som ska göra.
Har tänkt att rensa & fixa inne i båda garderoberna så man får ordning där inne.

Det finns som sagt en hel del att göra här hemma, ska även rensa ut bland en massa bebisleksaker som jag tänkte ge bort till grannen som precis har fått en liten bebis! ;)
Sååå söt.

Känns bara så onödigt att ha en massa bebisleksaker som bara tar plats och skulle vi nu skaffa en 3.e så får man väl köpa lite nya saker! ;)
Visst jag gör mig inte av med allt, mycket kläder har jag kastat och gett bort men dom kläderna som jag verkligen tycker är superfina och finns ett minne av dom har jag självklart behållt.
Och det kommer jag göra med alla storlekar! :)

Nä sätta fart så man kommer någon vart innan mina fina killar kommer in igen!

Skönt att det är sista dagen på denna veckan som mannen i mitt liv jobbar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0