Onsdag!


Så skönt med Onsdag och ett underbart väder har vi också!
Sol & plussgrader! Me Like! ♥
Snart helg igem och hela familjen samlad... sköööönt!
Och bara 1 vecka kvar tills hjärtat mitt är hemma och har 1 veckas semester! ;)
Då blir det stan för han & mig och barnen kommer få ha Anki som barnvakt! ♥

Imorse vart det träning för min del, grymt skönt!

Vi ska alldeles strax ta och käka lite lunch här hemma sen blir det nog bara slappa innan det är dags att hämta hem Liam från dagis.


Idag är det bara 4 månader kvart till vårt bröllop! ♥
Och jag längtar bara mer och mer för varje dag som går...
Finns lite granna kvar att fixa men det får vi ta vartefter, det VIKTIGASTE & dyraste är iaf fixat & klart! ;)

Nä - magen kurrar så dags att stoppa i sig lite mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0