Onsdag


Haft en helt underbar Onsdag, jag & hjärtat åkte in till stan och kollade runt lite granna, köpte skor till bröllopet, käkade på restaurang och bara njöt av varandras sällskap. ♥

Barnen var hemma med Anki och allt hade gått kanon bara att Liam hade vart lite ledsen när han hade vaknat av att han hade ont!
Han klarar inte av att äta någonting då han har blåsor i gommen & på tungan.
Tycker så himla synd om min lilla skatt!
Mår så dåligt av att se honom må som han gör.
Man känner sig helt hjälplös.

Nu ikväll kom det även var från munnen så har ringt 1177 och pratat med dom.
Skulle de inte gå över var vi tvungna att komma in så dom fick hitta vart varet kom ifrån.

Men ska låta han gurgla vatten och även låta han äta isglass så det dämpar smärtan i munnen.

Så imorgon bitti blir det att åka iväg och handla lite granna.

Nu ska jag försöka natta min skatt som inte alls mår bra, men så hoppas jag på att natten blir bättre än den som var.
Vill bara ha Liam sovandes hos oss men han föredrar hellre sin säng! ^^
Vi får väl se om han vill sova mellan mamma & pappa inatt! ♥

Annars har våran dag vart kanon!

Nu säger jag godnatt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0