Mini ab circle


Detta lilla träningsredskapet är på G hem till mig!
Ska se om den är så jäkla bra som folk säger och som dom visar på tv! :)

Skulle ju va kanoners om den visar bra resultat, perfekt dom dagarna som man inte är på gymmet eller även om man är på gymmet kan man köra denna hemma på kvällen! ;)

Tar ju inte stor plats precis som både min träningscykel & crosstrainer har tagit, men dom har jag gjort mig av med!

Ja, man får väl helt enkelt se... är ju magen jag mest vill träna så man kan alltid hoppas at det blir fina resultat!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mini Circle kombinerar hjärt- och muskelstärkande träning och ger därför maximal kaloriförbränning. Samtidigt utnyttjas tyngdkraften i den cirkulära rörelsen för att koncentrera och rikta träningen till de övre, nedre och sneda magmusklerna. Effekten är närmast otrolig och resultaten är fantastiska! Faktum är att 3 minuters träning med Mini Cirlce motsvaras av 100 vanliga situps och du förbränner mer än dubbelt så många kalorier.

Mini Circle är skonsam för både rygg och nacke. Träningen ger resultat där den ska och medför inga onödiga påfrestningar på andra delar av kroppen.

Genom att lossa svängskenans lås-sprint så förvandlas din Mini Circle till ett lika kaloriförbrännande redskap för att träna höfter, stjärt och lår. Du får helt enkelt allt i ett!

Mindre! Lättare! Effektiva Mini Circle!

Mini Circle levereras med:
• Tränings-dvd (engelsk)
• Manual
• Nyttiga kostråd (engelsk)

 



 




Kommentarer
Caroline

Hej



Vad tyckte du om mini ab circle? Funderar nämligen på att köpa en sån.. Har du hunnit märka om den funkar? :)

2012-03-27 @ 13:03:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0