Måndag!


Dagen har gått väldigt fort och vi har haft full rulle hela dagen! :)
Thomas började jobba 12 idag och slutar 21 så det känns ju ännu bättre!

Jag ska alldeles strax bege mig ut på en härlig kvällspromenad, vet bara inte vart jag ska gå eller om jag ska jogga/springa eller gå.
Blir nog lite av varje kan jag tänka mig! ^^
Ska ha hunden Ozzy med mig också.

Blir ju ingen extrem lång promenad men får väl se vart de slutar.


Underbart att se hur mycket man får tillbaks på skatten också! LOVELY! ♥
Sen om det stämmer som det står det får man väl se! :)
Ska logga in imorgon för att se också, kanske ändras...

Men tillbaks får vi iaf! ;)
Det är ju huvudsaken! ^^

Nä, snart kommer Anki in och jag ska klä på mig kläder så jag slipper ha jackan om jag ska springa!
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0