Kväller!


Ska alldeles strax ta och lägga mig i sängen och sussa, är hur seg som helst idag.
Har inte känt mig helt kry heller, igårkväll kändes det som min mage skulle vända sig ut och in och mådde allmänt pyton men på dagen kände jag mig mycket bättre så jag och ungarna tog en tripp upp till Naomi & barnen.
Men när jag väl kom hem så vart det bara värre igen och jag började spy som en gris, fick feber frös & svettades om vartannat.
De var en helvetes kväll men imorse när jag vaknade var jag hur pigg som helst och inga tecken på att jag mådde illa eller hade någon feber.

Så idag var det bestämt att vi skulle åka ut till Magnus, Lina, Wille & Emelie men det vart ändrat då jag började må så fruktansvärt dåligt mitt på dagen.
Va precis samma känsla som det var igår men nu känner jag mig mycket piggare igen.

Vette fan vad det kan va!

Men imorgon bitti så ska vi ta och åka ut till underbara Magnus, Lina, Wille & Emelie och ägna hela dagen tillsammans med dom, hur mysigt som helst kommer det att bli!

Så det blir en tidig kväll för mig idag så jag blir riktigt utvilad och orkar busa runt en massa imorgon! ;)
Det lär va full rulle på Liam & Emelie! ♥

Men innan jag lägger mig så ska jag & hjärtat kolla lite på ringar osv! ;)
Har hittat en hel del snygga vigselringar så nu gäller det bara att man ska välja ut en av dom! ^^
Och det är ju inte det lättaste precis, men blir iaf. med diamant/diamanter i! ;)

Kom ju på att jag har en maskin med tvätt igång också så bäst man väntar på att den ska bli klar och hänga upp den innan man lägger sig! ;)

Hoppas ni haft en bra Fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0