Jahopp, Liam´s tur!


Liam vaknade för ett tag sen och typ krampade och var helt otröstlig men tillslut fick jag han att sätta sig i mitt knä där han bara fortsatte att gråta sen vart lugn för att börja gråta igen!
Började ropa på både mamma & pappa men plötsligt säger han att han har ont i huvudet och jag frågade om han ville ha alvedon och de ville han.
Men när han väl skulle få det så vägrade han ta det men fick i honom det när jag blandade ut det med vatten.
Hade ju inga suppar kvar för honom så det måste jag köpa men Naomi kom förbi med suppar så nu har vi några stycken! :)
TACK FÖR DET!

Febern var inte som den ska va utan den låg på 35 grader men har fått upp den lite nu så vi får väl se om det blir bättre.

Vi har haft lite fruktmys framför Tjorven & skrållan som vi fortfarande tittar på.
Liam mår verkligen inte alls bra så det blir inge dagis för honom imorgon.

Jag hoppas att det kan va vattenkoppor på G för vi har ju vart bland folk med koppor och Tiiara fick sina inatt så det kan mycket möjligt va koppor på G och för Tiiara började det med huvudvärk och Liam har klagat på att han har ont i huvudet.
Men det återstår att se!

Vi ska även byta dagar då Thomas är hemma och ledig på Fredagar så känns det inte alls kul att ha honom där då.
Utan det får bli Måndagar, Onsdagar & Torsdagar som han får gå på dagis, det är ju ändå vi som ska bestämma vilka dagar han ska gå annars kan vi lika gärna ha honom hemma.
Så less på att det ska va sånna hopp hela tiden, tiderna han hade förut Tisdag, Onsdag & Torsdag va hur bra som helst!


Ska ta och fortsätta mysa med min stora prins och vänta på att min fina älskling kommer hem! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0