Godmorgon...



Precis intagit lite frulle så nu är man mätt och illamående.
Ett glas oboy & en liten smörgås med ost!

Känner mig grymt seg idag så blir nog en mysdag.

En sak som gjort mig glad är att jag ställde mig på vågen igår kväll och den visade -2 kg.
Visst jag går ju upp och ner hela tiden men det handlar inte om mycket.
Men man blir alltid glad när den visar minus.
Sen ett stort plus är att den visar mer muskler & mindre fett och muskler väger ju mer! Yääääy... :)

Tänkte dra ner och träna idag också men som jag känner mig nu efter frukosten så pallar jag inte.
Men imorgon ska det bli ett pass innan jag ska till tandis på kontroll.

Ska ta och lägga mig i soffan och bara vara, och när Linus somnat så ska jag ta och försöka sova lite också.
Thomas & Liam ska gå ut och busa i skogen så lite lär jag hinna vila! :-)

Hoppas ni får en bra Tisdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0