Godmorgon Onsdag!


Här har man vart uppe ett tag, Linus tyckte vi skulle gå upp strax efter 05.30 så det var bara gilla läget och kliva upp! :)
Sen har det ju vart en kaos på morgonen, Liam har vart på sitt bästa humör och gjort allt för att gå en på nerverna.
Linus har inte fått vart någonstans eller lekt med leksaker osv. osv.
Det är UNDERBART med trots!!!!

Om en stund ska jag dra ner och träna och Thomas får ta båda barnen och gå och lämna Liam på dagis, den ända chansen jag har att komma iväg och träna på morgonen är just denna då Thomas drar till jobbet kl 11.
Så slipper jag stressa och ha mig!
Som tur är det bara denna veckan som hans arbetstider krockar med min träning! ;)
På Fredag är han ledig som vanligt och jag har min personliga träning...

Ska bli grym skönt att ta mig en cykeltur till gymmet för att sen lyfta lite skrot! ^^

Annars idag har jag ingen aning vad man ska hitta på, vädret verkar bli kanon iaf så det är ju positivt! ;)
Så det blir nog att va ute när jag & Linus har hämtat hem Liam från dagis.

Nä, om man skulle göra sig ordning så man kan dra snart...
Plocka fram kläder till barnen och klä på dom så dom också är redo att gå sen när det är dags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0