Godmorgon Lördag!


Det som skulle bli en tidig kväll för mig igår slutade med att vi gick och la oss efter 00 ändå!
När vi väl hade somnat in så kom Liam in till oss och yrade någonting sen brakade allt löst, han va superledsen, helt hysterisk och ingenting dög!
Vi vet ju att Liam har nattskräck då och då och det är bara låta han va så lugnar han mer sig själv men det är jobbigt när nattskräcken väl kommer!

Tillslut så gick jag och la mig hos Liam i hans säng och efter ett tag vart han lugn och bara låg och tittade på mig, klappade mig på kinden, pillade med mitt hår för att sen hålla mig i handen hårt och vägrade släppa taget!

Älskade unge! ♥

Men tillslut så somnade både Liam & jag om så det hat inte blivit mycket sova för mig inatt och nu är man vaken med den andra vilden! :-)
Men jag känner mig ändå väldigt pigg!


Idag ska vi ut till Magnus, Lina, Wille & lilla Emelie så det kommer bli en bra dag med en massa bus & mys! ♥
Ska käka tillsammans och bara ha det bra!


Thomas & jag kollade på lite ringar igår och nu har vi hittat ringen och beställt den! :)
Längtar så mycket tills den sätts på mitt finger! ♥
Inte så lång tid kvar och veckorna/månaderna går så himla fort!
Lyckligare än lyckligast! :)

Nu är det inte så mycket kvar att fixa till bröllopet, det är kostymen till Thomas, kläder till barnen, dekorationen till efter bröllopet som är kvar!
Visst jag har frissan & brudbuketten kvar men det har jag tid till! :)

Även våran lilla resa som vi ska åka på dagen efter bröllopet ska bokas också! :-)

Känns så himla bra allting, är så grymt lycklig! ♥

Nä om man skulle hoppa in i ett härligt varmt bad! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0