Fullspäckad dag!


Det har vart full rulle hela dagen, en massa bus & mys med barnen sen åkte jag, barnen & Anki iväg och handlade en del vilket vi var i stort behov av då det ekade i både kyl & frys av vissa saker! :)

När vi väl kom hem va det bara sätta fart med maten och nu ligger båda barnen i sängen!
Linus sover redan så bara Liam kvar, han ligger just nu och tittar på Pippi! :)
Dags för dagis imorgon igen och kvala försöka hinna med att träna, blir stressigt men alltid skönt att hinna träna lite ändå!
Thomas drar ju till jobbet vid 11 så jag måste ju va hemma och ta Linus.

Så denna veckan suger verkligen med träning då den krockar med Thomas tider på jobbet men samtidigt väldigt skönt att han kommer hem redan vid 21! :)
Fast tiderna han har när han jobbar 15-24 är underbara, mer tid med barnen får han och min träning blir perfekt!


Kände också idag att jag MÅSTE dammsuga och plocka undan, mår så jäkla dåligt då det är saker överallt och massa skit på golven så innan nattning vart de att fixa det också så nu trivs man igen! :)

Näpp, ska krypa ner i soffan och zappa runt lite på dumburken och vänta på att mannen i mitt liv ska komma hem!
Blir lite mys, gotta & tv (film) innan vi ska lägga oss för natten! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0