Fredag!


Äntligen är helgen här och hela familjen är samlad! ♥
Liam är förvisso på dagis just nu men han ska snart hämtas hem! :)


Jag har vart nere på stan och pratat lite granna med min frissa som ska fixa mig inför bröllopet.
Jag avbokade den andra frissan då jag inte alls känner att det var ett ställe för mig utan denna frissan jag nu ska till tog jag kontakt med via facebook då hon åker runt till folk här och klipper m.m
En superduktig tjej! ;)

Så jag cyklade iaf. ner till henne på salongen och visade upp mitt hår och förklarade lite hur jag ville ha det, visade även brudklänningen så hon har ett litet hum hur det kommer se ut.
Ska även ha ett pärlhalsband och en blomma i håret.

Det hon kommer göra med mitt hår då jag inte alls passar i långt hår då vi testat stoppa i löshår så blir det att hon kommer klippa igenom det lite, färga det sen blir det att fixa till håret, stoppa i någon fin rosa blomma och sen blir det självklart bröllops make up också! :)
Skulle få ett riktigt bra pris av henne då jag inte ska göra någon svår uppsättning utan jag ska ha mitt korta hår.
Så det känns riktigt bra detta.

Jag är verkligen nöjd att jag tog kontakt med henne och att hon vill fixa mig inför min stora dag!

Som jag skrivit tidigare i inlägg så vill jag ju spara ut mitt hår, men nu när vi testat sätta i löshår så känns det INTE alls som mig utan jag passar mycket bättre i kort så det kommer nog att förbli kort hår på mig!
Som mitt hår är nu så är jag supernöjd över det, inte för det går att göra så mycket frisyrer men det går att ruffsa till lite precis som jag vill ha det!

Så detta med att spara ut håret kommer det nog inte bli så mycket av! :)

Det är vad jag gjort hittills idag, senare så ska vi troligen åka ut till Magnus, Lina, lilla Emelie & Wille och bara vara!
Liam & Emelie leker så bra ihop och har super skoj tillsammans så det ska faktiskt bli riktigt trevligt!
En bra FREDAG med andra ord! :)

Ska ta och ta min lilla fislinus och stoppa han i ett bad! ;)
Eller skitlinus kanske man ska kalla honom, det är blöjbyten stup i ett... tänder tänder tänder! ^^

Hoppas ni får en bra Fredag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0