F R E D A G!


Godmorgon!

Underbart med Fredag och helg - hela familjen är samlad! ♥


Natten har väl inte vart den roligaste då Liam tydligen åkt på nå skit och spytt som en gris, men jag tror inte att det är magsjuka han åkt på.
Hoppas inte det iaf.
Men det första man tänker på när man spyr som en gris osv. är ju att magsjukan är här.

Det verkar som om han skulle må bättre då han inte spytt någonting den senaste 4 timmarna, men man vet ju inte det kan ju komma igen.

Hoppas verkligen han ska må bättre idag så vi kan vara ute och busa, jag hoppas verkligen det bara va någonting som varade tillfälligt!
Thomas tror att det kan va någonting han ätit, men man vet ju som sagt inte.

Jag kände mig själv väldigt illamående igår/natt och även nu på morgonen.

Mina små rara killar ligger fortfarande och sussar gott, själv ska jag klä på mig och gå ner och börja röjja i förrådet så man slipper hålla på med det hela dagen sen! ;)

Hoppas ni kommer få en underbar Fredag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0