Ett stycke mamma


Som brunhårig igen! :)
Trivs verkligen mycket bättre som brunett än blondin! ^^

Det sägs att man ska trivas med sig själv, visst jag trivs med mig själv men vissa delar trivs jag verkligen INTE med.
* Hakan som jag inte kan få bort - Visst den har blivit grymt mycket annorlunda sen jag opererade mig, nu har jag hals.

* Överflödiga skinnet jag har på magen, armar & lår.
Låren stör jag mig inte så mycket på.

* Brösten

Set får ta den tiden det tar tills jag kommer bli helt nöjd över mig själv!
Vill ju helst inte va "oäkta" genom bröstoperation osv.
Däremot skinnet på magen skulle va skönt att göra en operation för, det är grymt mycket.

Jag har fått mycket bättre självförtroende sen jag opererade mig 2007 och har gått ner över 80 kg sammanlagt.
Vart gravid 2 ggr efter op och fått 2 helt underbara killar!

Så man borde faktiskt va nöjd över sig själv! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0