En natt utan sömn!


Har blivit minimalt med sömn inatt men känner mig ändå skapligt pigg.

Liam har haft riktig feber inatt och yrat om att han sett saker på väggarna, spöken och människor ute i hallen osv.
Han har haft en riktigt jobbig natt!
Älsklingen min låg inne hos Liam hela natten och jag tog Linus som hostade och snorade en massa.

Hoppas verkligen detta skiten ska gå över snart!


Liam ligger fortfarande i sin säng och sover och låter han sova tills han själv bestämmer sig för att gå upp.

Nu på morgonen har jag plockat här hemma lite, vikt tvätt men ska vika mer tvätt och lägga in, dammsugit har jag också hunnit med.

Jag & hjärtat ska ju åka in till stan idag för att kolla på lite saker till bröllopet, både skor, kläder sen blir det att titta på massa annat också! :)
Ska bli riktigt skönt att bara få komma bort några timmar på tu man hand!

Jag ska ta och fortsätta dona lite här hemma innan jag ska prata med Anki hur vi ska göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0