Detta med träning!


Det finns så grymt mycket olika träningsformer som man kan köra, det gäller ju att hitta det som passar en själv.

Nu ikväll var jag ute på en kvällsrunda som vart både löpning, powerwalk och bara gå lungt.
Vart en liten promenad på 3,25 km (32 minuter) och brände 221 kalorier.
Då hade jag även hunden Ozzy med mig! ;)

Jag har märkt mer och mer att löpning är INGENTING för mig utan jag håller mig hellre till ett gym och bygger muskler, går ut och går härliga promenader (powerwalks).
Visst jag brukar även ställa mig och springa på löpbandet när jag är på gymmet men som att va ute och springa i naturen är ju bara så GRYMT tråkigt...

Men alla människor har ju sin egna träningsform som passar dom själva och detta känner jag är rätt för mig!

Jag är mer en människa som vill bygga muskler och ha kvar det än att löpa runt och bara förbränna för stunden.

Även på gymmet så finns det så grymt mycket olika träningsformer med maskiner osv.
Jag älskar verkligen gymmet!

Sen där jag tränar finns det även massa olika träningspass man kan gå på.
Tex: Spinning, Core, Yoga, Cross Shape, Cardio, CompActive Step Up, CompActive Arobic, Box & Kick, Body Pump, Zumba, Lättmortion och Barngympa m.m

Så det finns en hel del att välja på om man känner för att gå på ett träningspass! :)

Hoppas jag en dag ska bli riktigt nöjd över mig själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0