Bryta ihop & kämpa upp igen!


Så känns det just nu - är så jävla less på dessa jävla depressioner som kommer då och då!
Just nu känns allt bara så jävla piss fast jag har så mycket att se fram emot detta år.
Jag har min underbara familj och allt men ändå känns allt så jävla världelöst, känner mig som en världelös mamma, känner mig som jag inte räcker till.
Finns verkligen ingen ork till någonting just nu, men jag HOPPAS att denna depression inte håller i sig som dom flesta andra har gjort!

Önskar vara att allt kunde va över och att jag kunde få va nöjd över mig själv - VILKET JAG INTE ÄR!
Vissa dagar känner jag mig hur nöjd som helst men resten av dagarna så känner jag mig bara ful, äcklig osv. osv.
Jag har mitt skinn och det kommer jag väl få leva med, har en del saker på kroppen som jag inte alls trivs med sen jag opererade mig.
Känns lixom inte som mig själv!

Jag kommer ALDRIG få bort det lösa skinnet på magen om jag INTE går igenom en operation däremot armarna kan jag träna bort men det kommer ta tid.
Usch jag blir så less att se på mig själv.

Även om vågen visar samma vikt som innan så ser det ut som jag bara blir större och större hela tiden men då tycker man att vågen ska öka också vilket den INTE gör.

Jag känner ju av på en gång om jag bara går upp 0,5 kg det känns i hela kroppen.
Värst när man mår som man gör så tröstäter man och skit och då mår man piss över det...

NÄ FY FAN FÖR ATT MÅ SÅHÄR, JAG ÖNSKAR INTE ENS MIN VÄRSTA FIENDE ATT HAN/HON SKA MÅ SÅHÄR SOM JAG GÖR JUST NU!

Det är ett rent helvete!!!

Sen stör jag mig så fruktansvärt på vissa personer som tror dom är någonting - FY FAN!
Åhhh det är så synd om mig, blaha baha blaha var och varannan dag!

SUCK...


Kommentarer
Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

kram <3

2012-03-22 @ 15:17:03
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0