Babbel om Linus!


Han är precis överallt vårat lilla charmtroll här hemma! :)
Linus är som en liten parasit som sugs efter en vart man än går, då kommer han krypandes i full fart efter en! ♥
Undan går det! ^^

Han går längs möbler, går med läragåvagn... ja allt han kan ta sig frammåt gåendes med! :)
Linus verkar tro att han kan gå helt själv utan att han håller i sig då han bara släpper taget så står han där någon sekund innan han druttar på rumpan.
Han gillar att gå när man håller honom i handen.
Det dröjer nog inte lång tid innan vi har lilla charmknutten gåendes! :)
Det har verkligen gått undan i Linus utveckling!

Säger man titta till honom så låter det precis som han säger titta tillbaks! ♥
Man smälter varje gång då det låter så himla gulligt och så får man världens smile av honom efteråt.

Linus har 2 tänder och fler på G, när väl den 1.a tanden äntligen trängde genom tandköttet så verkar det som tänderna kommer på löpande band! :)

Linus älskar att brottas med brorsan sin och göra allt för att storebror ska bli arg.
Han älskar att förstöra när Liam sitter och leker med sin tågbana eller med klossar för då kan ju lillebror ta tag och välta allt som storebror har byggt! :)
Det är rena rama syskonkärleken här hemma vissa dagar!

Ligger Liam på golvet så kryper Linus i full fart mot honom och slänger sig över honom! :)
Det gör han även mig mig & Thomas, han är mycket för att brottas och gosas våran lilla Linus! ♥

Men oftast så leker dom hur bra som helst tillsammans och storebror vill mer än gärna att lillebror ska va med och leka!

Det kommer ju tjuvnyp då och då men det gör det nog hos varenda familj som har fler än 1 barn! :)

Linus dricker själv ur flaska och älskar att sitta och äta mat med fingrarna.
Inte alls lika roligt att bli matad! :)


Mina barn är det bästa som någonsin har hänt mig, dom betyder allt för mig.
Det är dom jag kommer skydda från allt ont och det är mig som dom kan prata om precis vad dom vill med.
Jag kommer ALLTID att ställa upp för er.

Mamma älskar er! ♥


Imorgon är det dags för BVC och 9 mån kontroll med Linus, ska bli spännande och se hur han ligger i kurvorna nu!
När han va dålig så RASADE han i vikt men nu har vi fått tillbaka vår matglada kille så han lär nog ha gått upp det som han gick ner plus mer ändå! :O
Man kan alltid hoppas, men jag tror nog det.


Det finns en hel del man kan skriva om sina barns utveckling, det går ju undan i rasande fart så man hinner knappt med själv! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0