2012-03-26


Idag fyller min älskade mamma år! ♥
Grattis världens bästa mamma & mormor på din dag!

Tråkigt nog åkte ju Liam på vattkoppor igår så vi stannade hemma.
Vill inte fara runt bland en massa folk så andra kan bli smittade om dom inte haft det, speciellt inte äldre personer.

Men vi har haft en riktigt bra dag ändå, vart ute på framsidan hela morgonen i det fina vädret och busat en massa.
Målade även vårt staket och nu ikväll la jag på det 2.a lagret med färg och imorgon ska vi lägga på det sista.
Det vart en sån skillnad! :)
Från fult, smutsigt och flagnande staket till ett helt vitt staket! :)

Nu längtar jag bara tills mina träd kommer växa upp och slingra sig runt våra stolpar! :-)
Vet bara inte vad jag ska ha mer i våran rabatt men ska iaf. sätta ner plankor på sidorna så det blir som en ram. :)

Kommer nog bli super när det är klart!

Ska ta och dega lite i soffan och vänta på att BB ska börja sen blir det sängen för min del!
Imorgon bitti blir det träning för min del då vi fixade och donade en massa annat idag! :)
Så valde faktiskt bort att träna idag fast jag var taggad för det! ^^

Godnatt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0