2012-03-21


Det är ju så underbart väder idag, 15 grader har vi just nu i skuggan hur underbart är inte det!

Efter att Linus & jag hämtat hem Liam från dagis så stannade vi ute en stund på framsidan och sparkade boll, spelade bandy & sopade lite.
När vi väl kom in så öppnade vi upp och vädrade och fortsatte va ute på balkongen där jag nu har dammsugit bort all skit som har flugit in där.
Som tur är så har vi en stor grön matta liggandes där ute så vi slipper få all skit mellan springorna! :)

Linus trivdes på balkongen med alla leksakerna och Liam åkte sin rutschkana och hade hur skoj som helst! :)
Även kaninen trivs att va ute och snart kan vi ha honom där ute dygnet runt, ska bli så skönt!
Vi ska ta och bygga en kaninbur som han även kan va i på vintern!

Nu har vi precis ätit en tidig middag som idag fick bli korv med bröd!
Gillades av båda barnen! ♥

Nu har jag ingen aning om vad vi ska hitta på men Linus röjjer runt alla saker i vardagsrummet och Liam kollar på Scooby Dooh! :-)

Tror jag ska ta och småplocka lite granna här hemma, har en del som ska säljas iväg osv!

Blir sen en massa mys med barnen innan det är dags för nattning!
Mina fina små troll! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0