2012-03-06


Har vart en riktigt bra dag idag faktiskt, tränade imorse och kände mig grymt pigg & alert efteråt.

Medans ja var nere och tränade så gick Thomas ut och busade med barnen! ;)

Sen kom det ju 2 av 4 paket idag så det var extra rolig, det som kom var min träningsmaskin, täcke, kuddar, gardin till köket och sängkläder.
Bara kläderna till mig och barnen som fattas! ;)

Så idag har jag gjort rent i alla sängar, bytt ut våra täcken och kuddar, dammsugit, tvättat 2 maskiner med tvätt, lagt in den rena tvätten och hängt upp den nya.

Dagen har rullat på som sagt, fått en massa gjort.

Har precis nattat Linus, men får väl se hur länge han kommer sova.
Tänderna spökar som en tok och nu är det flera som är på G upp så han har nog ganska så ont i munnen stackarn.
Tur de finns alvedon som vi gnuggar in tandköttet med! ;)
Men som sagt just nu ligger han och sussar gott och alldeles strax är det dags att natta Liam också som ska upp imorgon och iväg till dagis.
Tänkte faktiskt ta och lämna honom själv imorgon så Thomas och Linus kan få en morgon tillsammans och jag drar vidare ner till gymmet efter att jag lämnat av Liam!

Känner mig så grymt peppad att träna nu, mår så mycket bättre.

När jag har nattat Liam så blir det att träna lite granna på min Mini Ab Circle! ;)
Testade den lite snabbt när jag hade byggt ihop den och det var så enkelt men ändå kände man hur magen jobbade lite granna! ;)
Hoppas denna ska  ge mig fina resultat + träningen jag gör på gymmet! ;)

Ska ta och mysa lite med Liam innan det blir borstning av gaddar och nattning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0