1.a Mars


Tänk att vi redan är inne i Mara månad, snön har smält bort och våren börjar komma!
Hur underbart är inte det!
Jag har otroligt mycket vårkänslor när man ser knoppar här och var, dels i våran rabatt har vi en hel del knoppar! :)
Vädret är underbart, igår hade vi +10 grader och sol.
Idag är vädret inte lika fint men ändå ligger vi på lite + grader och är inte så värst kallt!

Just nu ligger jag i ett härligt och varmt bad och hoppas att min förkylning ska ge med sig någon gång!
Vaknade upp igår och vart helt täppt, snoret rinner...
Vill va frisk!
Alla är snoriga här hemma förutom Liam som verkat klara sig än så länge!

Idag är det sista dagen på denna veckan som Liam går på dagis och som min blivande make jobbar! ♥
Ska bli så underbart med helg!

Nästa vecka har Liam nya tider på dagis IGEN!
Får väl se hur det ska gå!
Det blir ju en del hopp men det ska nog gå bra ändå hoppas jag!
Nya dagarna blir Måndag, Onsdag & Fredag!
Dock funderar jag på att försöka byta Fredagarna då Thomas är ledig!
Känns inte så kul att ha Liam på dagis då, men vi får se hur det blir!

Jag som hade tänkt träna idag, men det var ju bara glömma när man är så förkyld som man är! :(
Hoppas jag ska känna mig bättre imorgon men det blir nog ingen träning för min del förns nästa vecka!
Tror jag ska flytta min PT tid också så jag hinner träna lite granna själv innan vi träffas nästa gång!

Nähepp, dags att kliva upp ur badet och slå på en maskin med tvätt! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0