Lite shopping

 
Imorse tog jag och drog iväg in till Eskilstuna för lite shopping i min ensamhet! :)
Hittade en hel del - vart både kläder till mig & barnen, lite leksaker och en hel del annat.
Bästa av allt va ju att en hel del som jag ville ha var på rean så det vart ju extra billigt.
 
Är supernöjd över dagens fynd så jag ska absolut inte klaga!
 
Fast jag känner ju inte riktigt för att handla kläder till mig själv då jag nu ska in till sjukan för att få reda på om jag kommer få genomgå en operation eller inte... fast många tror jag kommer få genomgå den så man kan ju alltid hålla sina tummar och då är det sååå ONÖDIGT att köpa kläder till mig själv nu då dom ändå kommer bli alldeles förstora när operationen är klar!
 
Men bara vänta på svaret sen kan jag börja shoppa till mig själv igen - men jag kunde ju inte motstå vissa kläder så dom fick glatt slinka med hem! :)
 
Det var så sjukt mycket folk på stan, helt hysteriska och skulle bara fram... kan ju tro man va i Sthlm och shoppade! :)
 
 
Nä - ska ta och börja förbereda lite middag, vad vi nu ska äta! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0