Fullt ös

 
Det är full rulle här hemma - barnen dansar och har sig för fullt i sitt rum, så roligt att se dom ha kul tillsammans!
 
Jag vet jag är VÄRLDELÖS på att fota nu för tiden, speciellt med systemkameran som det blir så mycket bättre bilder på än vad det blir med telefonen...
Måste försöka bli bättre på att fota med kameran men tycker den är så klumpig att ha med sig - skulle gärna köpa mig en mindre digitalkamera som tar bra bilder.
Man får se vad som kommer senare - är ingenting som är akut just nu men skulle va skönt!
 
Sen är ju vår systemkamera instäng eftersom vi fått stapla allt i vårt sovrum så den är inte den lättaste att få fram just nu heller och jag tänker inte börja riva och ställa till en massa förns vi får flytta ut alla sakerna i köket igen!
 
Så kort med telefonen får det bli över jul - det får duga...
 
 
Idag är det äntligen Torsdag och hjärtat mitt jobbade sista dagen igår så nu är han låååångledig. Härligt! ♥
 
Själv ska jag ner på stan idag och kolla runt lite granna, sen är det bara hem och försöka packa ner allt som ska med upp till brorsan och familj imorgon då vi ska fira julen där uppe så vi blir borta tills nästa vecka någon gång!
Sen ska jag lämna mannen och barnen hemma för att åka ner till pappa och fixa med mammas räkningar eftersom hon är i Thailand och har det bra! :)
Om nu inte pappa & Madde kommer hit och tar med sig mammas dator, räkningar, dosa m.m så kan man fixa till nå gott att äta och bara ha det bra!
Men det återstår ju att se hur det blir med den saken.
 
Vi ska även ta och försöka va ute så mycket som möjlig idag, leka i snön och ha det bra hela familjen!
 
 
Om man skulle ta och fixa ordning lite kaffe & klä på barnen så man hinner få i sig ett glas innan man drar ner på stan innan allt folk kommer och ska röjja så har man det gjort.
 
Hoppas ni får en riktigt bra Torsdag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0