Pricken el. Ragnar!?!?


Det är full rulle på våran älskade lilla kanin här hemma...
Just nu skuttar han runt som en tok i vardagrummet och lattjar med katten! :)

Vi är ju så vana att kalla honom Pricken sen han flyttade hem till oss, så det har stått mellan Ragnar & Pricken som han ska heta!
På ett sätt gillar jag Ragnar men säger hela tiden Pricken till honom nu...  :)
Det är en vana... även om vi kallat honom Ragnar ett antal gånger...

Ja, namn är inte lätt men Pricken passar ju honom ganska bra då han har svarta prickar på sig! :)

PRICKEN, PRICKEN, PRICKEN... Lilla... lilla PRICKEN! :)

Så nu är det BESTÄMT att det är PRICKEN han ska heta och INGENTING annat... :)

Nu ska jag ta och sätta in Pricken i buren för att sen gå och bädda ner mig i sängen med storhjärtat mitt! ♥

GODNATT!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0