Zzzz


Skulle bara vilja lägga mig i sängen och sova nu! :-)
Men det är ju inte det lättaste...

Orkar heller inte sitta vid datorn och blogga så blir från iphonen! :)
Går ju lika bra det!

Liam somnade iofs till strax innan halv 6 men vaknade nu då Linus vart lite ledsen och ville ha lite mat, men åt endast 20 ml sen va han nöjd! :-)

Linus är ju riktigt piggelin av sig och är inte mycket för att sova! :-)
Så känner jag honom rätt (vilket jag gör) så lär det inte bli en tidig kväll för mig idag heller, men hoppas kan man ju alltid!

Våran dag har vart kanon och jag har hunnit med en massa här hemma, pyntat inför advent, satt upp stjärnor i sovrummen, ljusstakar i dom andra rummen, bytt gardiner, tvättat, hängt/lagt in den torra tvätten, rensat förrådet, sålt iväg en del saker, lagat mat, myst med barnen och en del annat! :)

Även fått byta 5 b-blöjor på Linus idag och får se om de blir fler innan denna dagen är slut! :)
Tänder som spökar antagligen.
Är 1 på G men väldigt seg med att spricka igenom...
Har vart så ett tag nu, man känner den precis under tandköttet och ser att det är en liten tandsing på G! :)

Imorgon är det träning för min del på morgonen sen hem och dammsuga + svabba golven (vart ej gjort idag).
Känns riktigt bra när man får en massa gjort.

Nu ska jag ta mina barn och bara mysa ner mig i soffan & kolla på Barnkanalen innan Liam ska i säng för natten...
Dagis imorgon! :)

Mina älskade ögonstenar! ♥
Linus igår då han sov i min famn!
Liam idag då han åt banan! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0