Väntar på att läkaren ska ringa!


Blir inget dagis för Liam idag, men han ska dit imorgon!

Sen hoppas jag att vi får en tid hos läkaren så snart som möjligt så jag kan åka ner med Liam...
Det verkar va nå vajsing med hans nacke! :(
Hoppas bara det inte är nå allvarligt, men dagis har också påpekat att han lägger huvudet på sne osv. och för några dagar sedan så var han jätteledsen och hade ont och nu så verkar han va jättestel och vrider lixom hela kroppen för att titta åt ett håll!

Så hoppas nu att få komma till en BRA & vettig läkare som tar detta på allvar!
Ska säga till att jag vill komma till en speciell läkare som vi haft innan när Liam åkte på en svår lunginflamation...
Men vi får väl se!


Så ingen träning för mig idag heller...
Har ringt och avbokat min tid med min PT på Fredag så blir inte förns den 9.e December vi tränar tillsammans igen...
Men känns bra ändå, för då hinner jag träna en massa mer då jag inte tränat på 2 veckor nu pga. sjukdomar m.m

Aja, snart ringer läkaren så ska ta och fixa i ordning lite te! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0