Uppe med tuppen!


Här hemma är man vaken, vet inte vad jag gör uppe nu me kan verkligen inte sova! :S
Linus ligger iofs. och bubbla på i sängen men Thomas & Liam sussar gott! :)

Igår hände det inte sådär jättemycket här hemma, jag var iväg och handlade hem lite saker sen var det tänkt att vi skulle gå upp till Naomi m famlj men Linus var inte allt tipp topp utan han var seg, febrig + att han åkt på ögoninflamation IGEN så vi bestämde att vi skulle va hemma istället!

Det vart att lägga sig rätt skapligt igårkväll då mina ögon gick i kors, orkade verkligen inte någonting!
Men innan det hade vi lite mys hela familjen men det får bli Lördagsmys idag istället och hoppas på att man är piggare och orkar va vaken! :)

Fick ett fint sms av en vän igår och det värmde i hjärtat när jag läste vad hon skrev! ♥
Vill verkligen ALDRIG förlora er i mitt liv, ni betyder väldigt mycket för alla oss här hemma!
Liam går runt och tjatar hela tiden, det märks verkligen hur mycket han tycker om Noe...
Liam & Noe har vuxit upp tillsammans och hoppas att få se dom växa upp tillsammans många år framöver!


Vad händer idag då???


Det har jag ingen aning om... men blir att fixa ordning någon god middag, mysa med min underbara familj...
Ska även ta och dammsuga och plocka lite granna här hemma!
Jag ska också ta och gå ut i skogen med Liam idag hade jag tänkt eller om hela familjen tar och går en härlig promenad! :)
Fota lite granna...

Det är väl det som händer...

Brrr... ska nog ta och hoppa i ett varmt bad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0