Traderat lite!


Och vann dessa fina ritmallarna! :)
Har ju letat och letat ett bra tag efter just dessa, dom kommer från Tupperware så är ju inte så jättelätta att hitta!
Men jag hade turen och vann dessa...

Hade sådana här ritmallar när jag var liten, men dom var jag ju så dum och kastade för några år sedan!
Vilket var väldigt dumt! :)

Liam älskar ju att rita och hålla på, så detta blir nog roligt! :)
Jag gillar själv att sitta och pyssla både i målarbok, ritmallar och bara kladda runt! :)

Tycker dessa ritmallarna va såååå söta! :)



Kommentarer
Sandra, Novalie och bebis i magen

Ååh, vilka söta mallar. Jag har också mallar från tupperware som mamma köpt till Novalie (mamma är tupperweare försäljare.. men dem mallarna är det med hästar, grisar osv :)

2011-11-12 @ 10:26:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0