Tjipp tjopp!


Dagen har vart kanon förutom att Linus inte mått sådär jättebra efter sin 2.a vaccination idag!
Han har vart väldigt gnällig, vilket man kan förstå!
Inte velat sova fast han vart trötter, vart väldigt varm & febrig men nu ligger han bredvid mig här i soffan och sussar gott! :)

Vid 18 tiden så tog vi och traskade upp till Naomi & lilla Bianca för att göra dom lite sällskap då Tiiara var hos mormor och skulle sova där inatt! :)
Så vi kom hem strax efter 21 ikväll och Liam somnade på en gång, så han sussar också gott i sin säng!

Nu sitter jag bara och väntar på att hjärtat mitt ska komma hem! ♥
Ska bli underbart att hela familjen är samlade i 2 dagar...

Imorgon eller på Lördag kanske mamma/mormor & pappa/morfar kommer förbi här och käkar lite granna...
Mysigt som alltid att träffa dom! ♥


Annars har det inte hänt så speciellt mycket idag, tagit det lugnt mesta delen av dagen...
Setat och ritat med Liam, byggt tågbana, lagat mat, myst med barnen osv.

Nu sitter man och glor på Fråga Olle - Dokumentären... vilket inte är så värst intressant men finns inte så mycket att glo på!
Väntar på att Criminal Minds ska börja... så sjukt bra serie!!!

Imorgon bitti funderar jag på att dra ner och träna.. men får se! :)
Ska även ta och göra lite egna tavlor med massa fin text på som man sätter in i ram och hänger upp! :)
Har gjort några som redan hänger uppe men man kan aldrig få för mycket! :)

Skulle vilja sätta upp väggord men när vi inte är säkra på om vi kommer bo kvar här så känns det rätt onödigt att köpa en massa väggord och smälla upp!
Och det är ALLTID roligt när man har gjort någonting eget! :)
Även om man hittar massa fina texter osv på internet så är det ändå man själv som gör själva tavlorna med teckensnitt, bild och skriver ut på fotoskrivaren! :)

Hoppas ni har haft en riktigt bra Torsdag!


Kommentarer
william

att få 2 vaccinationer så har man rätt att vara gnällig;D



SV; Naw tackar så mycket:D

Vad tycker du om mina "Innocent" modell bilder som jag tog på min vän:D?

2011-11-18 @ 18:57:07
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0