Tiden får gärna gå fortare...


Fick en tid till läkaren med Liam idag kl. 14.30 så blir att pälsa på båda ungarna och ta sig ner till vårdcentralen så barnläkaren får kolla Liam´s nacke!
Men tydligen enligt henne jag pratade med var det bara nackspärr, men då är det ganska konstigt att han gått med nacken som han gjort sen han började på dagis sen att han nu låg i 40 graders feber när detta inträffade m.m!

Men eftersom han var så "liten" så ville hon iaf. att vi skulle komma in med honom så får väl se vad dom säger!

Själv hoppas jag att det inte är någon fara, men att ha ont i nacken osv är ju inte kul!


Vill bara att denna dagen ska va över, känns så grymt stressigt allting!

Men idag blir det att baka saffransbullar med Liam och bara ha det mys... recept & bild kommer när det är gjort!
Trodde jag hade receptet i bloggen redan men tydligen inte! :)

Hjärtat mitt ska snart iväg ovh handla det som fattas till baket och även hjälpa Micke att köra iväg saker till tippen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0