Städa & dona!


Det är vad jag ska ta och göra nu, eller iaf. dammsuga & svabba golven! :)
Sen ska jag även iväg och lämna in 4 paket som jag har sålt på tradera!

Annars blir det en slappardag, Liam är på dagis och hjärtat & Linus ligger och myser i soffan! ♥

Jag funderar också på att baka lussebullar, så får väl se om det blir av! :)
Tror inte jag har allt hemma soms ka va till det så måste iväg och handla lite också!

Vi hade ju tänkt att dra in till Eskilstuna på Fredag hela familjen, men vi bestämde att vi stannar hemma och bara har en riktigt mysig Fredag tillsammans och sen på Lördag kanske mamma/mormor & pappa/morfar kommer hit och käkat!


Ska ta och sätta fart här nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0