Stackars charmtroll!

Liam vaknade med 39,3 graders feber, men han var inte ledsen eller nå sånt utan han såg allmänt hängig ut bara!
Hjärtat tyckte han var jättevarm och försökte natta honom, han somnade till men när jag gick förbi rummet så såg jag att han var vaken så tog tempen på honom!
Mycket riktigt hade han feber och nu ligger hjärtat & Liam i hans säng och myser då Liam inte alls verkar vilja somna om riktigt!
Hoppas bara inte han ska bli SJUK igen!
Tycker inte om att se mina barn må dåligt! :(
Får se hur han är imorgon bitti...
Är det inte bra så blir han hemma från dagis, och han som precis kom tillbaka till dagis igår efter att ha vart hemma 1 vecka och vart dålig!
Dessa dagisbaciller! :)

Nu ska iaf jag försöka vila lite innan det är dags att gå upp igen!

Imorgon (eller idag) kanske Linn & Noe kommer förbi en sväng och hälsar på! :)

Nattis på er! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0