Sorg!


Fick mail ikväll av min PT där det stod att efter årsskiftet så kommer hon sluta och vi som har Malin som PT nu kommer få en annan tjej!
Känns grymt jävla tråkigt och sorgset måste jag säga!

Tycker verkligen om Malin, hon får mig verkligen att kämpa, må bra och få fina resultat...
Så jag hoppas verkligen att hon som blir våran nya PT är lika bra och underbar som Malin är! :)

Men jag förstår Malin också som vill köra igång med sitt egna företag inom träning, PT och massa sånt men hon kommer va grymt saknad... det är en sak som är säker!
I alla fall av mig!

Som tur är hinner jag träna med henne 2 gånger till innan hon slutar! :)
Efter mina gånger som jag köpt PT så kommer jag nog inte köpa mer om nu inte den nya är lika underbar & bra som Malin är...

Önskar henne ALL lycka med sitt egna företag inom träning och hoppas hon kommer bli mycket nöjd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0