Snarkelisnark!


Sängen kallar men Piggelin Linus vill inte sova! :)
Liam däremot somnade vid 19 tiden ikväll, så jag har hunnit med en hel del vilket var behövligt! :)
Känns som mina ögon ska gå i kors när som helst, lite halvont i ryggen av att stått hela dagen...

Vi var ju iväg till läkaren idag men vi fick INGET vettigt svar så jag ger snart upp dessa jävla svenska läkare!
Brydde sig typ inte ett skit utan sa bara Detta är en frisk kille, inga problem här inte!
Ta och ta dig någon stans och brinn i helvetet!
Vissa personer ska fan inte få va läkare...

Skulle det nu va att det visar sig vara någonting då lär dom få höra både det ena och det andra när dom inte tar folk på allvar!!!
Men det visar sig med tiden!
Skönt att Liam iaf. mår bättre och inte har sådär jätteont men inge kul när sina barn mår el är dåliga!


Annars har dagen vart bra, Liam hoppade middagsluren så vi har bakat, ritat, myst m.m här hemma!
Saffransbullar m. mandelmassa vart baket idag och ska göra en sats till imorgon då det vart en hel del annat man skulle göra här hemma! :)
Men imorgon kör jag med russin i också, då jag glömde det i dessa jag bakade idag!
Men supergoda vart dom! :)
Riktigt saftiga, fluffiga och fina! :)
MYCKET GODARE ÄN LUSSEBULLAR/KATTER (Om jag får säga min mening!!!) :)

Recept & bild kommer upp imorgon... orkar verkligen inte va vaken längre så nu tar jag Piggelin Linus och lägger mig i sängen och bara myser (Och hoppas att han somnar) :)

Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0