Redo för gymmet!

Efter 2 veckors uppehåll från gymmet pga. sjukdomar & massa annat här hemma så är det nu dags för mig att dra ner och köra ett pass!

Kommer nog va tungt men det är det värt!
På Fredag är det träning med min PT och då är det ut och springa i 30 min som gäller + 30 min styrka! :)
Se hur det ska gå... Haha

Dagens mamma i byxor hon fått av Linn! :-)
Nu går dom på, tack vännen! ♥

Visst det överflödiga skinnet sitter ju ganska mycket i vägen, men sen ja börja träna har det minskat en del! :)
Hoppas allt överflödigt skinn ska försvinna från mig en vacker dag!
Skulle kunna ha mycket mindre kläder om inte överflödigt skinn satt i vägen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0