Nya skor!


Beställde precis hem 2 par nya skor, 1 par till Liam & 1 par till mig!
Jag har ju inga varma skor nu när vintern närmar sig med stormsteg så jag var tvungen att köpa några nu!

Liam har ju skor men även han behöver ju ha nya skor också så han fick ett par han med!

Jag känner ändå för att vinterkläder vill jag gärna lägga ut pengar på, det ska hålla, hålla värmen och va bra!
Det behöver inte va några kända märken men som sagt det ska va bra kvalite och inte nå som går sönder på en gång!
Visst funkar det även med billiga vinterkläder & skor men till barnen vill jag att det ska va bra kvalite och JA det finns vissa billiga vinterkläder & skor som har väldigt bra kvalite. :)
Dom ska inte frysa om kroppen eller fötterna utan dom ska kunna ligga ute och leka i snön utan att behöva frysa och man ska inte behöva ha en massa kläder under overallen tex!

Hoppas även på att vinna skor som jag lagt bud på tradera, hoppas jag ska vinnna dom fina Viking vinterskorna!


Fick bli dessa skor till oss, vad jag hört från folk som köpt dessa på skopunkten tycker dom är väldigt bra!
Så vi får väl se vad jag tycker om Liam´s skor om dom håller värmen m.m

Tycker själv att skopunkten är en väldigt bra affär, just ta 3 betala för 2 osv! :)
Dock tycker jag dom är sämre på skoutbudet vintertid till barn än vad dom är på sommarskorna...
Borde finnas mycket mer vinterskor att välja på tycker ja! :)
Men nu valde jag att bara ta 2 par skor och få 50% rabatt på det billigaste paret + 10% rabatt på hela köpet! :)

Till mig själv är jag inte så kinkig av mig utan huvudsaken jag slipper frysa om fötterna! :)

 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0