Ny vecka!


Ny vecka med nya möjligheter...

Tiden bara springer fram, önskar man kunde sakta in den lite granna...
Helgerna går för fort, men snart är den ju här igen! :)

Det är så sjukt, vi är snart inne i December månad... vad har man gjort detta året?! :)
Och på Söndag är det 1.a advent också, sjukt!

Känner för att börja pynta lite inför advent med lite stakar i fönstren, stjärnor i sovrumsfönstren det är ju så mörkt och trist ute så man kan ju ljusa upp det lite inne! :)
Denna tiden är så fin med alla stakar, stjärnor m.m i fönstrena!
Däremot vet jag inte om vi ska ha upp en julgran i år?! :)
Så sa jag iofs. förra året också men då åkte granen upp ändå, tycker det är fint!
Har en liten gran som barnen ska få ha i sitt rum (hade det förra året också) och varken jag eller Thomas är så speciellt mycket för julen men vi vill ju göra saker för våra barns skull!

Men så tänker jag på att vi inte kommer va hemma över jul osv men vi får se vad det blir!


Nähä, om man skulle ta och börja förbereda lite inför middagen...
Idag blir det någon slags kycklinggryta som jag slänger ihop. (Man tager vad man haver) :)
Så det blir wokgrönsaker, kycklingfilé skuren i bitar, grädde, kryddor osv
Ja man får se om det är ätbart eller inte, men det tror jag nog! :)
Älskar att mixtra med maten och det blir oftast mycket uppskattat här hemma så det är ju bra det! :)


Hoppas ni har en bra start på veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0