Mys med lilleman!

Linus vaknade för en liten stund sen och ville ha mat men somnade om ganska snabbt efter att han hade ätit klart! :)

Nu ligger han bredvid mig här i soffan och sussar gott nerbäddad i sitt täcke och tätt intill mig! ♥
Så mysigt så...

Själv ligger jag och glor på den BÄSTA serien Criminal Minds!
Bara älskar den!

Likaså 2 1/2 men! :)
Men har inte fastnat så mycket för säsong 9...
Saknar Charlie Sheen! :(

Så skönt att Fredagen närmar sig och hela familjen är samlad! ♥
I helgen blir det att va ute så mycket som möjligt, gå i skogen, leka i lekparken, mysa hela familjen och bara ha det bra! ♥

En nytagen bild på mig & lilleman! ♥
(Bara älskar min nya kamera jag köpte till min iPhone!!!)
Blir sjukt fina bilder när man pillar lite! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0