Mycket att göra...


Så bloggen har kommit lite efter, har varken fotat eller gjort nå speciellt som är så vettigt att sitta och skriva om precis sen har inte orken funnits heller då det vart fullt upp här hemma med rensning, fotografera saker m.m! :)
Nu är det bara 3 saker kvar som ska säljas + en som ska komma och hämta tripp trapp stolen!
Allt annat har gått på en gång, helt sjukt vad fort det har gått! :)
Men pengar har man tjänat!

Sen har det bara vart en massa mys med mina barn! ♥

Efter helgen hoppas jag att det ska ha lugnat ner sig lite granna... ska även ta och rensa bland alla barnkläder och lägga dom i ordning!
Ska ta och sälja dom också för en billig peng (5-10:- plagget)
Alltid någonting!

Nä, jag ska ta och lägga mig på soffan och bara vara... känner mig helt slut efter denna dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0