Morron morron!


Vi kom hem rätt sent igår, tror kl hann bli 22.30 innan vi kom hem! :)
Men vi hade det riktigt trevligt (som det alltid är att umgås med familjen F) ♥
Barnen både lekte, bråkade, skojjade och hade sig...

Liam stupade i säng på en gång när vi kom hem och vaknade nu vid 8.40, så han har nog sovit riktigt gott!
Linus har också sovit hur bra som helst inatt och man känner sig riktigt utvilad! :)

Idag kommer mamma/mormor hit så Liam & jag ska alldeles strax ta och ställa oss och baka en sockerkaka...
Sen kanske det blir att baka någon kaka också, vi får se! :)
Jag & mamma ska åka iväg och kolla efter lite kläder, så barnen får va hemma med pappsen om nu inte Liam vill åka med oss! :)

Annars har jag ingen aning vad vi ska hitta på denna dagen, kommer säker bli en sväng upp till familjen F senare när mamma/mormor har vart här!

Livet är bra underbart just nu! ♥

Imorgon börjar mitt hjärta jobba igen, men jag ska inte klaga då jag haft han hemma 1 vecka! :)
Har hunnit med så sjukt mycket så nu finns det inte sådär jättemycket kvar att göra här hemma...
Det är endast förådet jag måste flytta runt lite saker i men det går ju fort! :)
Ska försöka hinna göra det innan mamma/mormor kommer hit också!

Sen kommer MIcke förbi oss med en stor ryamatta som vi fick... (snygg... jaaa)
Kommer bli perfekt när nya soffan kommer också! :)

Nä, om man skulle ta och fixa ordning lite frulle för att sen sätta fart med baket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0