Måndagens träning


Så var det dags för mig att börja träna igen efter att ha vart hemma i 2 veckor med både sjuka barn, jag & Thomas har legat dåliga sen lite andra saker som har kommit ivägen och som jag har prioriterat före träningen!

Trodde dock det skulle va jobbigt att komma igång med träningen men det gick hur bra som helst! :)
Kändes knappt att man hade vart utan att träna i 2 veckor, det är ju positivt!


• Knäböj med vikt - 5kg, 2*20
• Knäböj med rak arm - 5kg, 2*15
• Armhävning till sidorna bräda - 2*15
• Knäindrag - 2*15
• Benspark - 2*15
• Rygglyft med vridning - 1 kg, 2*15
• Hopp på bräda (Pulstopp) - 2*20
• Chrunches bräda med vikt - 5kg, 3*10
• Bräda --> sväva hö/vä arm FRÅN TÅ! - 2*15

• Löpband i 10 minuter, gå 1 minut, jogging 4 minuter & löpning 5 minuter! :)


• STRETCH!


Nä detta kändes riktigt bra så imorgon blir det ett pass till, måste ju komma i riktig form med konditionen då jag & min PT ska ut och springa på Fredag! :)
Hur det nu ska gå... haha... min styrka är KANON men konditionen är sämre! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0