Lite shopping!


Fick ett riktigt ryck idag och tog lilleman med mig ner på stan för att shoppa lite granna! :)
Det vart en riktigt bra shoppingrunda och massa fina kläder till vrakpris! :)
Vart både 1 vinterjacka till mig & hjärtat, byxor till Liam & kläder till Linus så alla i familjen fick någonting!

Jacka till mitt stora hjärta! ♥

Dressman
Ordinarie pris: 799:-
Kampanj: -200:-
Presentkort 300:-
Mitt pris: 300:-


Jacka till mig själv ♥

Vero Moda

Ordinarie pris: 600:-
- 25% rabatt
Mitt pris 450:-


Kläder till Liam


Lindex
Tag 3 betala för 2
199:-

Jeans - Detroit
Ordinarie pris: 249:-
Reapris: 149:-
½ reapriset: 75:-


Kläder till Linus ♥

Lindex

3 par bodys ½ reapriset
25:-
25:-
38:-
sammanlagt: 88:-


Byxa - Dress
Orginalpris: 99:-
Rea: 75
½ reapriset: 38:-

Humla - dress
Ordinarie pris: 179:-
Reapris: 99:-
½ reapriset: 50:-


JAG ÄR SUPERNÖJD ÖVER DAGENS SHOPPINGRUNDA! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0